sobota, 4 stycznia 2014

Kolejne opóźnienia

Na początek chcę wszystkim życzyć szczęśliwego calutkiego nowego roku i spełnienia marzeń. Przejdźmy do rzeczy. Nie zagłosowali jeszcze Natal2000 i Lola, która gdzieś zaginęła. Najwięcej głosów otrzymały "U cioci na wakacjach" i "Niewiedza". Zdecydujmy się do Trzech Króli i zacznijmy pisać. Autorzy tych opowiadań nie głosują na swoje, czyli ja automatycznie oddaję głos na opowiadanie Mersztyna. Aha, jeszcze jedno. Lola nie pojawia sie od kilku miesiący. Co robić?

Raven

7 komentarzy:

  1. Może ten kto ma jej maila spróbuje do niej napisać? Albo skontaktować się przez fb (jeśli ktoś ma ją może w znajomych)?
    Racja, dużo opóźnienia mamy, tak jakby... nikomu już na tym nie zależało. :-/ Dobry jest termin z głosowaniem do 6 stycznia, gorzej tylko będzie, jeśli wynik nadal będzie taki sam.
    GŁOSUJĘ NA: Niewiedzę - Raven.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisałam już do Loli na dwa maile, ale nie odpowiedziała. Facebooka nie mam, ale na pewno ktoś dodał ją kiedyś do znajomych. Tak dla pewności, głosuję na "U cioci na wakacjach: Mersztyna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosuję na Niewiedzę.
    A czy można by było podejść do tej sprawy stanowczo, tzn. zagrozić banem? Innego sposobu nie widzę CHYBA że będą na fejsie. Tylko nie wiem jak się nazywają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merszyt przesadzasz. Nie każdy ma ciągle dostęp do komputera. Teraz jest okres szkoła, zbliża się zakończenie semestru, ludzie starają się o dobre oceny...

      Usuń
    2. Oj, przegiąłeś. A to, że cię nie było na Hogwartcie przez kilka miesięcy to już ważne nie jest? Więc teraz weź lepiej na wstrzymanie z takimi komentarzami. Uszanuj to, że nie każdy ma tyle czasu i weny co ty. Proszę, możesz mnie i Polę wyrzucić, ale najpierw wydaje mi się, że musisz mieć pozwolenie innych piszących. Jeśli wszyscy się zgodzą, okej. Nie chcę się kłócić, czy coś takiego, ale nikt nie będzie mi narzucał, że cały czas siedzę na Facebooku, jasne?

      No i oczywiście głosuję na opowiadanie Raven :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Chciałbym bardzo przeprosić za swój komentarz. Nie wiem, czemu go napisałem. Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Zgoda?

      Usuń
  4. Głosuję na "U cioci na wakacjach" Merszyta.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie opinie są dla Nas motywacją. Dziękujemy :)

Obserwatorzy