Jako, że mamy już szablon (bardzo dziękuję Fobosowi za ustawienie :)) stwierdziłam, że czas zacząć działalność. Pomyślałam, że każdy powinien przygotować pierwszą część własnego opowiadania. Każde będzie przeczytane i później wspólnie zdecydujemy, które chcemy kontynuować. Jeśli pomysł Wam się nie podoba, to napiszcie w komentarzu, ale wstępnie macie czas do końca września. Jeśli chodzi o kolejkę, to chyba będzie tak jak układają się autorzy. Jeśli ktoś nie chce być np. pierwszy, niech napiszę. Wszystko da się zmienić. :)
Pomyślałam, że zamieszczę krótki regulamin, żebyśmy wszyscy żyli w zgodzie i nie było kłótni. ;)
- Jeśli coś nam się nie podoba w danym opowiadaniu, piszemy to spokojnie; nie wyzywamy autorów. Krytyka powinna być konstruktywna.
- Na napisanie opowiadania wszyscy współautorzy mają dwa tygodnie. Jeśli nie jest to możliwe, należy poinformować o tym w komentarzu.
- Jeśli taki komentarz nie będzie napisany, kolejka przeskakuje tą osobę.
- Jeżeli jednego z autorów nie będzie dłużej niż dwa miesiące, a nikt nie zostanie o tym poinformowany, zostaje on zawieszony w działalności, aż do swojego powrotu.
- Każde opowiadanie trzeba oznaczyć etykietą z tytułem i nickiem autora.
- Nie obrażamy innych.
- Proszę, żebyście nie zmieniali wyglądu. Jest on zrobiony profesjonalnie. Jeśli się nie podoba- napiszcie.
- Oczywiście w każdej chwili można wycofać się z bloga, ale musi być to wcześniej naisane. :)
- Wszelkie sprawy załatwiamy w zakładce "Organizacja". Jeśli post jest konieczny, oznaczamy go etykietą "Organizacja".
To by było na tyle z zasad. :) Jeśli są jakieś uwagi lub coś jest niejasne, to proszę pisać w komentarzach lub na mój e-mail pola.reluga@gmail.com . Jeśli chodzi o Tutti i Lolka, które jeszcze nie zaakceptowały zaproszeń, mają one oczywiście więcej czasu. :)
Pozdrawiam, Pola
P.S. Mam też nadzieję, że zasady nie są zbyt "żelazne" i nie uważacie, że się żądzę...
Dlaczego miałyby być te zasady żelazne? Moim zdaniem są normalne. Nie są baaardzo surowe, ani róbcie co chcecie. ;)
OdpowiedzUsuń